Tjänstedesignerns förändrade roll: "Mer förändringsarbete"
Tjänstedesigners arbete ha blivit allt mer komplext och tiden är förbi då mycket fokus lades på att enbart ta fram …
— 3 min read
Page 1 of 8
Tjänstedesigners arbete ha blivit allt mer komplext och tiden är förbi då mycket fokus lades på att enbart ta fram …
— 3 min read
Workshops är en viktig del i den verktygslåda som designers ofta använder sig av. Anna-Karin Johansson är UX- och Service …
— 3 min read
Ett år, en tidsrymd som kan kännas lika flyktig som ett blixtnedslag och samtidigt lika seg som julkola. Något av …
— 1 min read
The 2021 edition of FBTB became a digital version and in order for the conference to be able to offer …
— 3 min read
Efter 9 år i Stockholm – och en familj rikare – packade Joakim Sakaria täljknivarna och flyttade tillbaka till sina …
— 3 min read
Mariangela tycker att det är roligast när projekt är komplexa – det bevisar sig i hennes drömprojekt som vore att …
— 2 min read
Tjänstedesign – eller Service Design – är en samling metoder som går ut på att ta ett helhetsgrepp om en …
— 3 min read
Tillsammans med ett Västtrafik-team har jag i flera år arbetat med att få organisationen att arbeta kunddrivet med metodiker för …
— 5 min read
Vill ni också gå till att börja jobba mer kundcentrerat? Är det svårt att få arbetssättet att ”fastna”? Läs om …
— 3 min read
I vår serie av intervjuer med våra Directors har vi kommit till Annelie Alm Bagå som är ansvarig för ett …
— 2 min read