Så här tycker deltagarna om inUse Academys kurser
Våra kurser är väldigt uppskattade. Vi har gått genom utvärderingarna från 2018 års alla kurstillfällen. Det var mycket trevlig läsning. …
— 1 min read
Page 1 of 2
Våra kurser är väldigt uppskattade. Vi har gått genom utvärderingarna från 2018 års alla kurstillfällen. Det var mycket trevlig läsning. …
— 1 min read
I Göteborg Stad infördes ett system som ökade administrationen, istället för att förenkla arbetet. Kommunen tog hjälp av inUse för …
— 1 min read
Customer Journey Mapping är en väldigt uppskattad kurs som inUse ger. Nu kommer det kurstillfällen med den nya medarbetaren Pontus …
— 1 min read
Kundresekartor är ett utmärkt kommunikativt verktyg för att förmedla en användares upplevelse över tid. Men ibland önskar man att kundresekartan …
— 2 min read
I veckan började Pontus Wärnestål som strateg på inUse. Han har tidigare arbetat i reklam- och fordonsbranschen men har också …
— 1 min read
Customer Journey Maps help businesses to understand how their services are perceived and used by users. It's an excellent tool …
— 1 min read
Trots det lite klyschiga temat så lyckas Webbdagarna i Stockholm leverera en blandning med både inspiration och matnyttigt material. Webbdagarna …
— 2 min read
Lindex har fattat det, MittMedia har fattat det. För att få och behålla kunder behöver man leverera det som de …
— 1 min read
Det är ofta de små fröna till irritation som växer blir stora saker. Ibland något så enkelt som en förlorad …
— 1 min read
Analyshusen Gartner och Forrester har båda släppt sina rapporter om de viktigaste tekniktrenderna för 2016. Inte oväntat ligger User Experience …
— 1 min read